Українці вимагають прибрати сміттєзвалища: понад 200 тис дзвінків та тисяча інтернет-звернень за тиждень

Із 17 по 23 жовтня 2016 року на урядову "гарячу лінію" надійшло 210 167 дзвінків, а також зареєстровано через інтернет 1284 звернення від громадян щодо ліквідації наявних та недопущення утворення нових сміттєзвалищ.

Як зазначають в Урядовому контактному центры, українців цікавлять дії органів виконавчої влади з очищення населених пунктів від сміття, передає Урядовий Кур'єр.

Так, заявник із Києва звернувся на урядову "гарячу лінію" з вимогою ліквідувати звалище твердих побутових відходів, яке виникло з вини комунального підприємства шляхово-експлуатаційного управління (ШЕУ) Голосіївського району. Невдовзі Голосіївська районна держадміністрація поінформувала чоловіка, що складування сміття на території виробничої бази ШЕУ лише тимчасове - в зв’язку з ремонтом автошляхів та споруд у районі. Примітно, що на момент надання роз’яснень заявнику відходи з території виробничої бази ШЕУ вивезли.

Жителька одного із сіл Одещини зателефонувала на урядову "гарячу лінію" з приводу стихійного сміттєзвалища, яке утворилося за 300 метрів від її будинку. Жінка скаржилася, що сюди зносить непотріб усе село, а хтось навіть підпалив його, і тепер не можна відчинити вікно через їдкий дим чи вийти на вулицю з дитиною. Громадянка розповіла, що зверталася до голови сільради з проханням прибрати або перенести територію звалища в інше місце, однак ніяких заходів не вжито. Заявниця просила допомогти ліквідувати це звалище.

З Роздільнянської РДА Одеської області жінці повідомили, що місцеве комунальне підприємство "Гармонія" вже провело технічну інспекцію звалища, нині триває робота з укладення договорів з жителями села щодо вивезення відходів домогосподарств. Окрім того, щорічно КП "Гармонія" за сприяння сільради прибирає стихійні звалища, які знову виникають з вини мешканців села.

Як наголошують в Урядовому контактному центрі, українці можуть безкоштовно отримати відповідь, роз'яснення чи довідкову інформацію, звернувшись на урядову "гарячу лінію" за номером 1545 як зі стаціонарних, так і з телефонів мобільних операторів (Київстар, Vodafone Україна, Lifecell). Лінія працює цілодобово.

Для підприємців "гаряча лінія" діє за номером: 0-800-503-045, для громадян України, які перебувають за кордоном, - за номером: +38(044)284-19-15.

Киянам надається прямий міський телефон урядової "гарячої лінії" - 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру за адресою: www.ukc.gov.ua

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus

Щотижнева
e-mail розсилка