В ЄС планують поширити вуглецевий податок на морські судна

Судноплавну галузь Європи можуть змусити платити за викиди з 2022 року.

За включення судноплавства у систему торгівлі квотами на викиди CO2 ETS проголосував Комітет з навколишнього середовища Європейського парламенту, передає ports.ua

Досі система ETS, покликана контролювати обсяги викидів парникових газів у ЄС і забезпечити їх скорочення, не поширювалася на судноплавство. Однак, згідно з прийнятим на цьому тижні рішенням, Європейський парламент повинен буде у вересні проголосувати за зміну цього порядку. Якщо депутати проголосують за пропозицію про включення судноплавства в ETS, Всі країни-члени ЄС будуть зобов'язані прийняти відповідні закони, які набудуть чинності з 1 січня 2022 року.

Рішення Комітету з охорони навколишнього середовища обумовлено тим, що екологічна організація T&E («Транспорт і навколишнє середовище») поставила швейцарську судноплавну лінію MSC на сьоме місце у десятці європейських «лідерів» за обсягами викидів парникових газів. Вісім компаній в ТОП-10 – це вугільні електростанції, а восьме місце займає авіакомпанія Ryanair.

MSC не погодилася з оцінками T&E, зазначивши, що вони включають суднові викиди за межами Європи, а також викиди, вироблені її дочірньою фідерною компанією, які повинні рахуватися окремо. «На ЄС припадає лише 40-45% викидів, які група включає в свою звітність для європейської системи моніторингу та звітності (MRV)», - стверджують у MSC.

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Новини по темі:

comments powered by Disqus
Система Orphus
Щотижнева
e-mail розсилка